Warunki dostaw
- dostawa na terenie Polski jest bezpłatna, niezależnie od wielkości zamówienia
- zamówienia kompletujemy i wysyłamy zwykle w ciągu 48h w dni robocze (nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych)
- o każdym etapie realizacji zamówienia informujemy, wysyłając wiadomość e-mail
- zamówienia realizujemy w formie przesyłek paletowych, dostarczanych za pośrednictwem firmy DHL
- czas dostawy zależy od przewoźnika, standardowo wynosi od 1 - 2 dni robocze
- status Twojej przesyłki możesz śledzić na stronie przewoźnika, podając numer listu przewozowego
Odbiór przesyłki
Podczas odbioru przesyłki dostarczonej przez kuriera, sprawdź w jego obecności kompletność przesyłki, stan opakowania zewnętrznego oraz stan zamówionego Produktu. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki sporządź wraz z kurierem protokół szkody, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach podpisanych przez Ciebie i kuriera. Taka procedura ułatwi i przyspieszy proces rozpatrywania reklamacji.
Reklamację z tytułu nieprawidłowości związanych z dostawą możesz złożyć – według swojego wyboru – do podmiotu świadczącego usługę pocztową lub kurierską (przewozową) lub do Nas. Podmiot świadczący usługę pocztową lub kurierską (przewozową) rozpatruje reklamacje zgodnie z zasadami obowiązującymi w tym podmiocie. Informacje o procedurach reklamacyjnych stosowanych przez podmiot świadczący usługę pocztową lub kurierską (przewozową) są udzielane przez ten podmiot.
Jeżeli chcesz złożyć reklamację do Nas związaną z dostawą, możesz to zrobić e-mailem na adres: office@trendecommerce.eu lub listownie na adres: Trend Ecommerce Sp. z o.o., ul. Marii Fołtyn 11, 26-600 Radom.
Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Nas reklamacji. O rozstrzygnięciu reklamacji zostaniesz poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mailowy podany przez Ciebie albo przesyłką pocztową na wskazany przez Ciebie adres (w zależności od sposobu wniesienia reklamacji lub żądania zamieszczonego w reklamacji).